понеділок, 14 березня 2011 р.

Гра "Кіт в мішку" -хочете прийняти участь?

Приймаю участь у грі Кіт в мішку. І шукаю бажаючих стати моїми котиками=)


Умови гри:
1) Набирається 4 учасники - котики (не рахуючи мене);
2) В коментарях відписуються бажаючі ;
3) КОли всі учасники набрані, необхідно для кожного свого "кота" зробити АТСку;
4) І, саме головне - в кожен конверт з АТС необхідно покласти щось - стірчка, малюнок, гудзичок, ....все що завгодно. Цей загадковий предмет кіт, який отримає конверт, повинен використати в обмінній АТСці або, "надихаючись" ним, створити карточку, виходячи з асоціацій (наприклад, рожевий гудзик - АТС з гудзиків або в рожевих тонах, картинка з ромашкою - жовто-біла карточка, літо і т.д.)
5) Потім кожен вибирає собі ще чотирьох учасників и так далі (вже за принципом ПІФ-обміну).
Важливо: АТС має бути не серійна, в єдиному екземплярі, і вона не повинна бути показана до отримання адресатом, тобто повинна бути сюрпризом :)

Кілька днів назад отримала ось такого чудового котика від Віки.




А це її АТСка в єдиному варіанті:

Тепер готуюсь і фантазую що б то такого цікавого зробити їй=)

І тим часом оголошую набір котиків у себе на блозі. Хто хоче прийняти участь - пишіть! Я буду дуже рада!!!

10 коментарів:

  1. Ой, дівчата! Я така рада! Вже була подумала, що ніхто незахоче=)))
    Можна звичайно.
    Надсилайте свої адресочки мені на santa_bigsmile@bigmir.net

    ВідповістиВидалити
  2. О, я рада що все прийшло!!!!
    Чекаю на твого котика! :))

    ВідповістиВидалити
  3. Мене приймете? хочеться Кота в мішку :)
    і ще - я в захваті від Ваших штампів. Чекайте замовлення найближчими днями!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, чекатиму! А ще чекаю твого адресочка на свою пошту=)

    ВідповістиВидалити
  5. Ну и я буду четвертой:) Не возражаете? Я так поняла мне свой адрес тебе надо будет выслать?

    ВідповістиВидалити
  6. Залюбки!!!! Так, адрес висилай на електронну пошту=)

    ВідповістиВидалити
  7. З моїми переїздами і пошуками інтернету, я як завжди все прогавила ((( А так хотілося й мені до тебе. Я ж тепер тебе не бачу щотижня............

    ВідповістиВидалити
  8. Мілочка!!!! дуууже рада, що і ти - мій котик!!!! Пиши адрес на електронну пошту=)

    ВідповістиВидалити