четвер, 22 вересня 2011 р.

Цукерка в честь 100 ПЧ

Дівчатка - сьогодні у мене свято!
100 ПЧ на творчому блозі! Юху - я танцюю=))))
З такої кльової нагоди розігрую цукерку

До складу цукерки ввійдуть
  • штампи,
  • папір,
  • квіти,
  • сюрпризовий бонус=)))
Правила участі самі звичайні:
  1. Брати участь можуть лише мої ПЧ
  2. Цукеркові блоги та пасивні блоги(де ви не виставляєте свої роботи) участі не приймають
  3. Розмістити в себе на блозі, сторінці, сайті(можна на боковій панелі) повідомлення про розіграш+ця картинка+ посилання на цукерку
  4. Залишити лінк на ваш допис чи блог в inlinkz (Ура, я, здається, нарешті в ньому розібралась=))))
  5. Цукерка до 5 жовтня=)




26 коментарів:

  1. Ну що, я спробую бути перша... А може і не зовсім.
    Вітаю своїх найкращих Грушечок з таким успіхом!!! Бажаю ще не одну сотню ПЧ та вдалих кар*єрних звершень!!! (Ух, як завернула))))

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю з першою 100 ПЧ !
    В тому ,що у Грушечки папір чудовий -я переконалась особисто!!!
    Надіюсь на удачу!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю!!! Нехай твої ПЧ надихають тебе щодня!

    ВідповістиВидалити
  4. Вітаю!!! Це, мабуть, приємно!
    Заманлива цукерочка)

    ВідповістиВидалити
  5. Вітаю, вітаю, дякую за прекрасну можливість!!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Сонечко,я впевнена в тебе ще буде не одна сотня ПЧ)))))))))))
    А, я під 13 номером мені просто мусить повезти)))))))))))

    ВідповістиВидалити
  7. Поздравляю...мне очень нравятся твои штампики...их всё время по жизни не хватает....хочется ещё и ...

    ВідповістиВидалити
  8. Вітаю з першою сотнею ПЧ! Це так класно! Та це лише початок. Скоро будеш святкувати і другу сотню)))

    ВідповістиВидалити
  9. І я, і я вітаю з сотнею, та дякую за прекрасну нагоду спробувати виграти.

    ВідповістиВидалити
  10. І я вітаю!!!! Заходи і до мене на солоденьке)))))

    ВідповістиВидалити
  11. Вітаю з першою сотнею!)) Творчого натхнення тобі і процвітання бложику)

    ВідповістиВидалити
  12. п.с. у мене сьогодні закінчується цукерочка. Рада буду бачити і на своєму частуванні)

    ВідповістиВидалити
  13. вітаю з першою сотнею! бажаю ще 100 по 100:)))!! може тебе зацікавить моя маціпусінька цукерочка - ласкаво прошу!

    ВідповістиВидалити
  14. Поздравляю с 100!!!
    Спасибо за шанс поучавствовать!!! Прошу пока не заглядывать на мой сайт, тк он у меня 2 месяца не пополнялся - уезжала в отпуск, а потом все некогда :) Но работ много у меня - есть что показать, нужно только выделить время и все написать и рассказать :) И я еще разыграю у себя в блоге конфетку, приглашаю после 1 октября :)
    ПыСы - спасибо большое за именной штампик, с огромным удовольствием пользуюсь им и хвастаюсь :)
    Svetlana xx

    ВідповістиВидалити
  15. Буду остання?

    Дуже приємно коли тебе читають, та щей постійно. Он мене не хочуть, але я особа така скромна і що поробиш часами вмію насолити :))))

    ВідповістиВидалити
  16. Вітаю!!! І з величезним задоволенням прийму участь)))

    ВідповістиВидалити
  17. привет! заказывала у вас через подругу штампы, они просто обалденные!!!! спасибо за вашу работу и за возможность выиграть конфетку!

    ВідповістиВидалити
  18. Спасибо за возможность участвовать в конфетке.

    ВідповістиВидалити
  19. Поздравляю с первой 100-точкой ПЧелок!
    Ссылочка на правой боковушке:http://elarama.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  20. Ледве встигла )))) Сподіваюсь, що мені пощастить ;)

    ВідповістиВидалити