понеділок, 2 квітня 2012 р.

Листівки і балачки

Привіт!
Я до вас сьогодні поділитись новими витворялками і розказати про погоду - ви, мабуть, також нею дивуєтесь=))
У нас останній тиждень погода дивна щодні то сонце то дощ то сніг! а 1-го квітня ми прокидаємось вранці, дивимось і вікно - а сніг лежить повсюду так, ніби це грудень! От вам і першоквітневі жарти від природи=))))
Вже наче потепліло сьогодні, весь день сонце, гарно... ми вже налаштувались на передпасхальні роботи в саду... а тут - знову хмари, холод=((( Ох і погодка=)))
Але я часу не гаяла - як завждинічого не творю тиждень-другий, а потім сідаю і за одинь день-вечір виливаю всю фантазію, що мені назбиралась... потім маю ще 7-14 днів в запасі спокійної роботи, поки мене знову не припре=))) І ось частинка того, що я зробила....:
Ось ця в стилі просто і чисто. Вирішила спробувати себе в однослойних листівках=)
 І нарешті добралась до тиснень, котрі купувала в Лени-ленточки. Хотіла їх-хотіла, купила і раптом всі ідеї  з голови пропали і я не могла собі придумати як їх використати=) Тепер накінець знайшла їм застосування=))  А ось ця квіточка-гарденія з текстом - я сама виштампувала - також знайшла застосування своєму фоновому штампику. Наступного разу  покажу вам іще одну листівку, квіти на котрій проштамповані 2 штампами- завитками і текстово-фоновим. Мені дуууже саодобалось і якщо чесно, я навіть не думала, що звичайні таїландські квіти можна переробити так просто  і в такі кльові =))
 А тут я використала синенькі матеріали, котрі отримала від Софії по "кольорово-веселковій" грі від кВіточки=))
От я і знайша місце матеріалам і деталькам, які в мене назбирались=)
А як у вас-  куди ви діваєте залишки та обрізки паперу, шматочки стрічок, квіточки, котрих вже не 50-200 одного кольору а по 1 штучці різних видів залишилось? Куди ви їх складаєте? Як зберігаєте залишки?

9 коментарів:

  1. Мар"янка, вони неперевершені!!!! Я в захваті!!!! Чесно))))) А знаєш, яка найбільше сподобалась? Перша!!! Вона така проста, але така красива і ще й з таким глибоким змістом.
    Проштампована квіточка- це оригінально, візьму на замітку)))
    А от про залишки не дуже знаю, що написати, думаю, якщо квіточки, то їх можна спихнути в одну баночку чи коробочку. Получиться, мені здається, цікаво)))
    Папір, а скоріше обрізки картону, я складаю в окрему папку, але то не дуже зручно. Цікаво почитати буде ідеї дівчат на рахунок цього))))

    ВідповістиВидалити
  2. Мені перша теж сподобалася, просто і легко) І штаппики -квіточки суперові)))

    А, ідея із відштампованою квіткою взагалі класнюча, вона виглядає наче примовська) Класно, дякую за ідейку)

    А, обрізки і залишки в основному зберігаю, а от тепер в альбомі мені вони дуже стають в пригоді, бо вставляю їх в роботу)) АБО, дироколю метеликів... але стараюся багато не накоплювати...Ділюся всім чим можна)

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже красиві відкриточки, мені важко оприділити яка класніша, а на рахунок обрізків, то складаю у папочку, але потім збираюсь з духом і роблю різні квіточки, вони завжди пригодяться))), якщо чесно не люблю накопичувати ці обрізки, вони мене чомусь потім дратують, люблю щоб все було упорядковано, поскладано, а обрізки створюють якийсь хаос, ось так, а відкритки дійсно дуууууже чудові, шикарні!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. дуже гарні листівочки!!! однослойна дуже сподобалась!!! :)
    а залишки... квіточки порозмірах всі в баночку. )) і так само з листочками, більш-менш по розмірах і в файлики :)

    ВідповістиВидалити
  5. люблю твої теплі і радісні роботи )))) вмієш ти передати за допомогою паперу і декору ту саму важливу думку ;) шкода що з"являєшся ти рідко ((
    а я обрізки зберігаю в окремій коробочці і потім або висічки з них роблю, або добавляю в роботи )))

    ВідповістиВидалити
  6. Які класні! Особливо перша!!!! То твої штампики? Суперово!
    Залишки я тримаю разом зі всім іншим, папір з папером, квіти з квітами...а от залишки скрап паперу я тримаю разом зі всією колекцією, бо коли роблю листівку чи ще щось, то з залишків можна вирізати метеликів і т.д. і не підбирати по всіх паперах)))

    ВідповістиВидалити
  7. Класно! А я й досі не можу знайти призначення для таких тіснень - теж замовляла ще давно, бо такі красиві... Але натхнення саме до них щось не приходе, а просто так використовувати, аби було - шкода )) Так і лежать )
    А щодо залишків... Напочатку я зберігала все, навіть кружечки, що залишались після дирокола МС Doily Lace. Не смійтеся тільки )) Я використовувала їх, аби робити щось накшталт цього
    Зараз вже не так, проте маленькі залишки паперу все одно складаю по файлах і в папочку... А шо робити. Хом'як не дозволяє викидати майже нічого ))

    ВідповістиВидалити
  8. Так погода нас щось не балує(
    Гарні роботи, свіжі, як перші весніні дні!!!
    Залишки паперу я зберігаю у файлах, от зараз хочу наробити листівок з них, не знаю ще що з того вийде))

    ВідповістиВидалити
  9. Яка краса! Я в захваті, так легко, просто але так надзвичайно ! Мені сподобалось!

    ВідповістиВидалити