вівторок, 27 листопада 2012 р.

Моя сотня листівок і палітрове завдання для Сокровищницы идей

Привіт Пчілочкам=)
Як ваша підготовка до зимових свят? Просувається?
В мене чудово)) Перший етап "здала" - замовлених 100 листівок зробила і віддала=))
Ось лише кілька фото, на які я спромоглась - було пізно, темно)))) а фотограф з мене ніякий, тому якість бужає бути кращою=)))




 Потім мені набридло фотографування при штучному освітленні і я вирішила не гратись довго))) Тому порозставляла листівки(хоч все рівно не всі) до групової фотографії=)))




Кілька листівок я робила по різних завданнях - тому ще буде парочка постів з листівками по окремо=))


Наприклад з цією я хотіла взяти участь в завданні від Сокровищница идей:
С этими открытулями хочу принять участие в палитровом задании от Сокровищница идей:
Палитра бирюзовый и/или голубой и белый (доп.цвета: серый, серебристый, бежевый, черный. Дополнительно (в качестве не больших акцентов) можно использовать: бежевый, серый, черный. НО НИКАКИЕ ДРУГИЕ цвета использовать НЕЛЬЗЯ!!)
А у меня птичка синяя - т.е. не голубая, так что я не совсем придержалась палитры=((( так что не факт что подойдет, хотя я старалась делать в одном тоне открытули.
 В мене ці красуні світло-темно-біло-голубі=) Сподіваюсь фони підходять по палітрі=)
У меня они светло-темно-бело-голубые. Если цвета есть слишком темные  - то совсем не обижусь если работа не будет принята;) Доверяюсь оценке ДК=)

Ось мій перший цьогорічний подвиг)))Юху)))  Але в планах ще багато нових листівок, так, що це ще не кінець=))

Цьом вам!

12 коментарів:

  1. ОГО,Мар"яночка,ну ти даєш!!!!Скільки листівочок,оце робота!!!!Молодчинка!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Мар"яш, ти герой! Чесне слово))) Це ж скільки роботи. Усі листівки дуже кльові, умнічка)))

    ВідповістиВидалити
  3. Оце так робота!!!!!!!!!!!!!!!
    Нічого собі :)))Ти молодчина!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))) насправді не так вже і багато тої роботи, бо старалась робити прості листівочки і багато було схожих між собою) Але по закінченню роботи відчуваю себе героєм=))))

      Видалити
  4. 100??? нічого собі!!!! ну ти Мар"яшка даєш ))) а я тут переживаю як 50 зробити )))
    беру приклад з тебе ))
    дуууже мені сподобались листівочки)) і нічого вони не прості , все кльово і зі смаком!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксаночко - і тобі 50 вдасться - твої 50 то мої сто, бо ти таки робиш насиченіші і знааачно складніші(і тим більше красивіші) - але ще є цілий місяць - по 2 штучки в день і ти справилась=)))

      Видалити
  5. ОГО-ГО!!! :) Ти мега-працівниця! В мене поки 2 новорічні!
    А твої дуже сподобалися. Перші - такі благородні. І зелено-червоні з ялинками - просто супер!

    ВідповістиВидалити
  6. бджілка ти наша))))гарнющі всі такі!

    ВідповістиВидалити
  7. Какие шикарные птахи! Спасибо за творчество с блогом "Сокровищница идей"!

    ВідповістиВидалити