понеділок, 14 лютого 2011 р.

Мій портрет - класний Тест

Не так цікаво як приємно було його проходити - тест такий приємний, комфортний=) Дуже класний - раджу спробувати бодай заради того, щоб почитати самі варіанти відповідей=)

И вот он готов - твой портрет... Смотри...
Любовь к жизни - вот твое главное качество, которое дарит тебе и доброту, и чувство юмора, и любознательность, да много чего... Твое жизнелюбие - это прекрасно... И я старалась показать его на холсте... А получилось ли у меня - решать тебе. Было приятно с тобой пообщаться! (:image
Пройти тест

6 коментарів:

  1. Так, тест дійсно дуже милий!
    Мар'яна, і не спиться тобі вночі?

    ВідповістиВидалити
  2. так-так!Тест приємний!Можливо не все там продумано до кінця.Але-приємно отак просто почитати,як ненав"язливий жіночий роман.Пра?

    ВідповістиВидалити
  3. ТОчно - як коротенький роман=)
    А не спиться мені, бо в мене зміщений робочий час - на роботі працюю за америк. часом - з 17.00 і до 1 ночі приблизно... Враховуючи що я вранці довго сплю, то замовлення на штампи обробляю ввечері - чи то вночі - після 1 ночі=)))) Це вже звичка=) добре що з чоловіком разом працюємо - разом прокидаємось і разом лягаємо=)

    ВідповістиВидалити
  4. Мар'яна, а ти моє замовлення на штампи отримувала? Бо вже середа скоро, а так хочеться швидше їх отримати )))

    ВідповістиВидалити
  5. Лілічка - я вже відповіла щодо суми і надіслала зразочки штампиків=) Все встигнемо до середи!

    ВідповістиВидалити