пʼятницю, 18 лютого 2011 р.

Список моїх контактів у ICQ

Дівчатка, хотіла з вами порадитись.
Коли ви користуєтесь ICQ до вашого контактного списку часто додаються нові люди, котрі просто додають вас але не пишуть ні слова?
Мені от щодня хтось додається і нічого не пишуть... Я думаю - може на всякий випадок - щодо штампів, а потім як людина матиме час чи можливість то напише - я ж написала на блозі свій номер. Але коли то вже 20-30 і більше контактів, то що робити? Навіщо мені стільки? Я ж путаюсь... І мені якось незручно повидаляти всіх, хто додався і не написав нічого, - а раптом людина справді хотіла по роботі щось написати... А я взяла і видалила - це ж може і образити, правда? а кожного перепитувати - чому додались - теж багато часу займає=(
Ну і що я маю робити?
Підкажіть, будь ласка!

3 коментарі:

  1. Я давно аськи невключала, я чомусь більше скайпом користуюсь.
    Тебе додала, бо раз питалась на рахунок штампів, до мене теж часто зтось додається, але я недодаю, спочатку заходжу дивлюсь, ну типу в профіль. Це може бути спам доречі, а мій брат (він програміст) навіть каже, що це може бути вірус, але ж тут невгадаєш. Тому незнаю....., якщо людина нічого непише, то видали, якщо вона захоче отримати запитання на свої відповіді, то обов"язково зайде до тебе в блог.

    ВідповістиВидалити
  2. привіт :)
    я аською теж давно не користуюся, але коли користувалася - переміщала всіх невідомих в одну групу, або переіменовувала контакт в щось типу "хто це"
    з часом усіх "хто це" переглядала і видаляла. не думаю, що люди ображатимуться. я навіть не знаю, чи видно, коли хтось тебе зі списку видаляє?

    ВідповістиВидалити
  3. Зроби групу (в асі є режим показувати по групах) і туди перенести всіх невідомих. Потім можно закрити групу, щоб не показувати хто онлайн, а хто ні.

    ВідповістиВидалити