вівторок, 7 червня 2011 р.

Листівка з метеликом і питання про ембоссінг

Ось така листівочка мені вдалась - знову той самий ембоссінг - подобається він мені=)))
А ви користуєтесь ембосінгом? Надаєте перевагу якимось конкретним пудрам? Я поки маю 3 - голографічну від Ренджер але не часто нею користуюсь.... Також прозору і золоту від Артеміо.

А також розкажіть чи є вам різниця в подушечках клеєвих для ембосінгу... Я маю Top Boss - компактний і дешевий варіант. А які у вас? Ви задоволені тими, якими користуєтесь?



Дякую, що ділитесь!
Люблю вас,
Грушечка

16 коментарів:

  1. Класно вийшло, дуже!! Я не користуюсь, нема фену))), пудри...т.д., ше грошы. я й так погрузла в ты посилки)))

    ВідповістиВидалити
  2. Гарна листівочка! Люблю поєднання голубого з коричневим.
    Маю дві пудри золоті і білу з блиском (White Diamond), купляла наполовину з подружкою:) З пудрою використовую прозорі чорнила для ембосінгу Тіма Хольца. Білою користуюсь часто, в основному для весільної тематики ... Фена також немаю, замість нього використовую тостер:)))

    ВідповістиВидалити
  3. класнюча листівочка!!!! і я люблю ембосінг, він додає якоїсь ізюминки )) в мене пудри Дістрес прозора, срібна, золотиста і коричнева, подушечка Ренджер, задоволена і пудрами і подушечкою ))))
    чудового тобі вечора сонечко і величезний привіт Серйожці ))) він всього нашого сімейства )) ;)

    ВідповістиВидалити
  4. Классна листівка! На рахунок ембосінг, нич не можу сказати, бо нич не маю з того(

    ВідповістиВидалити
  5. маю пудри Дістрес прозору,золотисту
    і клеєву подушечку Ренджер
    раніше ембосила за допомогою того всього і плити)))
    зараз маю подарований на Д.Н. фен Оксанкою)))

    Листівка супперова!
    Маєш натхнення!!

    ВідповістиВидалити
  6. Класна листівка! Я ембосинг дуууууже люблю, маю декілька пудр різних виробників - усіма задоволена. Я тільки новачок в тій справі, то, може, не все в тому розумію )))

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую, дівчаточка! Так приємно стільки коментарів читати=))) дякую вам дуже дуже=) І за те, що заходите, і за те, що коментуєте, і за те, що ділитесь досвідом про ембосіннг=))

    ВідповістиВидалити
  8. Класна відкриточка, обожнюю ембосінг - це як магія коли розтоплюєш пудру, маю пудри від Ренджер з них моя любима Queen"s Gold вона шикарна!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Класна листівка, маю також чорнила дістрес, а пудри різні, улюблена срібного кольору від ренжер. Вона дуже рівненько лягає

    ВідповістиВидалити
  10. Марр"яша,заходь за нагородкою!!!!!!!))

    ВідповістиВидалити
  11. Мар"ян,ще одну СУПЕР-НАГОРОДКУ забирай!))))))

    ВідповістиВидалити