четвер, 13 березня 2014 р.

Про те, як я гуляю з малечою... про відсторонення і про яскраві листівки

Творила я нещодавно під настрій, який створило мені теплюсіньке сонечко... у нас весна)))Маю можливість довше гуляти з масіком на вулиці, а отже, більше роздумувати, молитись, читати... В нас мамочок у дворі мало, та й не люблю я розмови "підпід'їздні"... про подорожання, пенсії, ковбасу=)))) Мало кого й знаю з нашого дому... рідко сижу в нашому дворі от і обмежується моє сусідське спілкування скромним "привіт"... Частіше гуляю сама, в спокої, спостереженнях і тишині, поки масік спить свої 2,5 години=))) Іноді відчуваю себе якось відстороненою чи то що...Але потім запевняю себе, що то є моє життя, я нікому не винна нічого, а тим більше - теревень)) проводжу вільні хвилинки так, як мені комфортно... і з такими думками мене трохи відпускає))
Ну, а по-ночах творяться творива)))І ось парочка з таких:





Якісь вони для мене нові... Мабуть після зими і отих страшних політичних подій захотілось світла, барвів і багато-багато квітів. Власне про квіти, то багато з них мені подарувала Іра, вона їх власноруч ліпила-крутила-фарбувала... А ще з її та Олі магазинчику я використала гілочки для віночків і цукрові бубочки (і ліпнину теж їхню використала... вона також має бути в них в магазині  у продажі)

Цылую вас,
дякую, що читаєте - ви цінні для мене!
Ще прибіжу знову;)

6 коментарів:

  1. Знаешь, я тоже не очень общительная, но бывает каааак разговорюсь. Просто мне , например, человек должен нравиться, располагать к себе что ли. И ещё я заметила, что некоторые люди мне могут не нравиться и просто так, встречаю я периодически нескольких людей в городе и воротит от них меня, даже смотреть не хочу в их сторону, хотя совсем не знакома с ними и понятия не имею, что за личности. Вот.
    Очень понравилось сердечко розовое и то, как ты веточки пристроила)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та да, бывает и такое - кака-то интуиция есть... или просто чтото замечам, но просто подсознательно - потому и обяснить себе тяжело почему одних воспринимаем так, по других - совсем иначе)

      Видалити
  2. Очень красивые открытки, особенно первая с сердечком!!! А я каждый вечер сажусь скрапить, но всё время делаю одну и ту же ошибку - сначала просматриваю новости в интернете, тут же начинает болеть душа, повышается гиперсправедливость и начинаю разбивать комментарии людей, которые за окупацию Украины, за Россию и которые предают и продают свою Родину,ну не могу спокойно читать весь тот бред, что пишут. И Итог - прощай скрап, да здравствует информационная война, и так уже целый месяц. Молюсь за Украину!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вот-вот... прощай скрап... а ведь это то что таааак придает нам радости... поэтому хочется мира, хочется отсутствия не то чтобы войны - ВООБЩЕ напряжения... И хочется настоящей, мирно, красоной и творческой весны)))эх...

      Видалити
  3. Я теж з малим весь час ходила і не сиділа під під"їздом в пісочниці, то вже коли став більшим, то трохи "сиджу", але теж спілкування обмежується "привіт". Я чесно не розумію, чому молоді мамочки з малюськами сидять на гамірній площадці, замість того, щоб пройтись прогулятись в парк, чи за нашими будинками починається приватний сектор - там так затишно гуляти.....
    Я взагалі творити не можу, не тягне зовсім, як не одне, то друге..... то хвроріємо, то майдан. то знов хворіємо, крим..... якийсь жах.
    А ти молодчинка!. Листівчоки яскраві, я навіть б сказала більше вже літні - настільки яскраві

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мммм... мало того що майдан та ще й хворіти((((Співчуваю вам((( Так, краще посидіти там де затишно і спокійно, ніж купу шуму, криків а тим більше - пліток))))

      Видалити