суботу, 29 березня 2014 р.

а я гірша? ... хіба трошки з тормозом))

 
Привіт, дорогунічки)))

От приперло мене до акварельного фону... Тааак захотілось зробити... акварель вже купу часу актуальна і модна в скрапі, а мене тільки тепер до неї прорвало)))) Та я й думаю собі: всі акварелять, а я що -гірша? І собі треба трошки))) Так що я не гірша ніж ті, хто робить акварельні листівки - я просто з заторможенням по модних трендах у скрапі)))  А про тренди: на листівці не тільки фарби і потьоки.. там ще й актуальна пір'їнка))) Я вклалась в модну листівку)))Юху)) Ну і дерев'яне слово - нова лінія товару нашого магазину, яка ОТ-ОТ буде запущена)))Чекайте прем'єри))


12 коментарів:

  1. Дуже красиво і легко в тебе вийшло!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Классная) очень даже получилось, пусть и с опозданием)
    Уже не терпится приобрести такие деревянные словечки)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Викуль!!! А слова уже совсем скоро будут - буквально на днях))

      Видалити
  3. Красивая и яркая открыточка получилась!

    ВідповістиВидалити